Шановні відвідувачі!

Вітаючи вас на сайті Лебединської районної ради, сподіваюсь, що розміщені на ньому матеріали допоможуть вам оперативно отримати повну та достовірну інформацію про діяльність районної ради та 23 сільських рад району, сприятимуть взаємодії органів місцевого самоврядування та громадськості при вирішенні актуальних питань життєдіяльності територіальних громад.

 

З повагою, голова Лебединської районної ради Василь Калита!

   
   

Документи  

   

Корисні посилання  

   

На черговій сесії районної ради депутати прийняли рішення з 10 питань

6 травня відбулося спільне засідання постійних комісій та пленарне засідання чергової 33 сесії Лебед…

Відкрите звернення Української асоціації районних та обласних рад до керівництва держави щодо грубого порушення принципів впровадження реформи децентралізації

У 2014 році в Україні стартувала реформа децентралізації, головною метою якої було підвищення рівня…

Обласні і районні ради просять Президента України ветувати закон, який дозволяє Уряду змінювати межі районів

Президент Української асоціації районних та обласних рад, Голова Харківської обласної ради Сергій Че…

Постійною комісією районної ради з питань бюджету, планування, регуляторної діяльності і управління майном було погоджено пропозиції щодо внесення змін до районного бюджету

23 квітня відбулося засідання постійної комісії Лебединської районної ради з питань бюджету, планува…

З Великоднем!

Шановні жителі Лебединщини! У неділю, 19 квітня ми разом з усім православним світом відзначаємо на…
   

З 1 січня 2020 року набирають чинності зміни до Закону України «Про запобігання корупції»

Так, Законом значно розширено коло близьких осіб.

Внесено деякі уточнення до поняття «члени сім’ї».

Розширюється перелік відомостей, який декларант має подавати щодо себе і членів сім’ї при поданні декларації.

 

ДЕТАЛЬНІШЕ >>

   

Щодо звіту з оцінки впливу на довкілля

AT «Укргазвидобування» філія ГПУ «Полтавагазвидобування» на виконання Закону України № 2059-VIII від 23.05.2017р. статті 4 для розміщення та доступу громадськості, направляє Вам, оголошення про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та сам звіт з ОВД планової діяльності з геологічного вивчення нафтогазоносних надр в тому числі дослідно-промислової розробки родовища, з подальшим видобуванням нафти і газу на території Калюжної-1 площі, розташованої на території Лебединського та Тростянецького районів Сумської області згідно з спеціальним дозволом на користування надрами № 5013 від 02.07.2019р.

 

ДЕТАЛЬНІШЕ >>

   

Увага! НАЗК доповнило роз'яснення щодо заповнення Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані у системі "Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування"

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані


64. За якою формою та яким чином слід подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування?

ДЕТАЛЬНІШЕ >>

   

ОГОЛОШЕННЯ

Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова готує фахівців зі спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» (ліцензований обсяг 150 осіб на рівні «Магістр») за освітньо-професійною програмою «Адміністративне управління об’єднаними територіальними громадами» за заочно-дистанційною формою навчання.

Мета підготовки фахівців полягає в набутті професійних компетентностей щодо ефективного управління на засадах публічності влади, демократичних принципів взаємодії влади та громадян, прозорості прийняття та ефективності реалізації управлінських рішень для забезпечення сталого розвитку регіонів шляхом активізації місцевих ініціатив і раціонального використання ресурсного потенціалу територій.

ДЕТАЛЬНІШЕ >>

   
Joomla модули на http://joomla3x.ru и компоненты.

Президент Української асоціації районних та обласних рад, Голова Харківської обласної ради Сергій Чернов від імені усіх Членів Асоціації звернувся до Президента України Володимира Зеленського з проханням ветувати Закон України N2653 «Про внесення змін до деяких законів України щодо визначення територій та адміністративних центрів територіальних громад», прийнятого Верховною Радою України 16 квітня 2020 року.

Цей Закон, вважають представники органів місцевого самоврядування всієї України, надає Урядові безпрецедентно широкі повноваження визначати адміністративні центри та затверджувати території територіальних громад без погоджень таких рішень ані з органами місцевого самоврядування, ані з місцевими органами виконавчої влади. Положення Закону суперечать статті 5 Європейської хартії місцевого самоврядування, відповідно до якої зміни територіальних кордонів органів місцевого самоврядування не можуть здійснюватися без попереднього з’ясування думки відповідних місцевих громад.

Українська асоціація районних та обласних рад звертає увагу гаранта Конституції, що низка положень нового закону суперечить чинному законодавству. Зокрема, у листі сказано:

«Слід звернути увагу, що норми прийнятого Закону містять ознаки невідповідності Конституції України та створюють колізії із чинними актами законодавства. Так, в основу прийнятого Закону покладено ідею, відповідно до якої об’єднана територіальна громада визнається елементом системи адміністративно-територіального устрою, що не відповідає змісту статті 133 Конституції України.

Нові поняття «адміністративний центр територіальної громади» та «територія територіальної громади», якими доповнено Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», створюють колізії із аналогічними поняттями, закріпленими в Законі України «Про добровільне об’єднання територіальних громад».

Наділення Уряду повноваженнями щодо визначення територій територіальних громад не узгоджується зі змістом пункту 29 частини першої статті 85 Конституції України, за якою утворення і ліквідація районів, встановлення і зміна меж міст є компетенцією парламенту.

Одночасно з цим, слід зазначити, що покладення на Уряд повноважень щодо визначення адміністративних центрів територіальних громад не узгоджується з положеннями Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», відповідно до статті 7 якого визначення адміністративного центру об’єднаної територіальної громади відбувається за рішеннями сільських, селищних, міських рад, що об’єднуються».

Також УАРОР підкреслює:

«Українська асоціація районних та обласних рад також вважає, що поданий Вам на підпис Закон суперечить статті 5 Європейської хартії місцевого самоврядування, не відповідає нормам і принципам, закріпленим у статтях 5, 7, 8, 85, 92, 132, 133, 140 Конституції України, та створює колізію із нормами Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад», що у подальшому стане приводом для ініціювання звернення до Конституційного Суду України з метою визначення конституційності цього Закону».